Робота гуртка «Сучасні технології навчання біології» у першій половині 2020-2021 року проводилась згідно затвердженого плану роботи. Учасники гуртка працювали під керівництвом доцента кафедри Скрипника С.В. над: вивченням інноваційних технологій навчання біології; особливостями впровадження інтерактивних методів за методиками різних науковців-педагогів.
Інноваційні технології навчання біології.
⠀⠀⠀ ⠀До роботи гуртка, з метою ознайомлення із сучасно-практичним досвідом та його впровадженням у роботу вчителя, долучалися учителі-практики шкіл міста, які демонстрували інноваційні підходи навчання біології.
Науково – методичні засади «Школи під відкритим небом» керівником гуртка проводилась на території парків та скверів міста Хмельницького. Учасники гуртка опанували інтерактивні методи та вправи «Розумового виховання» за методикою В.Сухомлинського.
За умов карантинних обмежень, засідання гуртка проводилось керівником в он-лайн режимі. Під час роботи учасники гуртка оволоділи принципами побудови «Кейсів» та впровадження кейс-технології у структуру вивчення біології у закладах освіти.
Цікавим, інформативним, соціально значимим стало заняття з виконання освітніх та просвітницьких проєктів. Учасники гуртка проявили свої креативні навички та здібності. Представили цікаві банери, покликані інформувати студентів, викладачів, учнів, батьків та усіх громадян із зниженням ризиків інфікування вірусом-Covid-19.
Виконані за умов проєкту банери були передані у заклади освіти міста, а також розміщені в навчальних корпусах Хмельницького національного університету.
Пізнавальними стали засідання гуртка за темою «Інформаційно-комунікаційні технології навчання». Здобувачі вищої освіти за допомогою цифрових засобів та інформаційно-комунікаційних технологій навчання набували практичного досвіду у проведенні занять. ⠀⠀⠀ Моделювали навчальні ситуації освітнього процесу з біології, на засадах проблемного навчання.
Під наставництвом керівника гуртка Скрипника С.В. було проведено засідання гуртка та розглянуто використання «скринкастів» у межах теми «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу з біології під час дистанційного навчання».
Також учасники засідань опанували особливості впровадження платформами Google Classroom при навчанні біології, оскільки саме дана платформа широко використовується під час дистанційного та змішаного навчання у закладах середньої освіти.