АРТ-ТЕРАПІЯ В ДІЇ: ЯК МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ ОПАНОВУЮТЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ

21 листопада 2024 року в рамках вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності в освітній галузі» для студентів групи СОБ-23-1 (ОП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)) було проведено практичне заняття на тему «Використання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі».

У центрі уваги — арт-терапія, як одна з ефективних здоров’язбережувальних технологій, що активно використовується в сучасній педагогічній практиці. Арт-терапевтичні методики допомагають здобувачам освіти:

  • безпечно виражати емоції,
  • знижувати рівень тривожності,
  • підвищувати психологічну стійкість,
  • розвивати уяву, емпатію та саморегуляцію.

Під час заняття студенти не лише ознайомилися з теоретичними засадами арт-терапії, а й на практиці змогли відчути її можливості як засобу емоційного розвантаження та формування безпечного освітнього середовища.

Такі заняття є надзвичайно важливими для майбутніх педагогів і біологів, адже сучасна освіта неможлива без розуміння психологічного добробуту здобувачів освіти та вміння створювати умови для розвитку в гармонії з собою та світом.

Кафедра екології та біологічної освіти дякує викладачам і студентам за натхнення до змін!

Безпека в освіті — це не лише інструкції, а передусім — турбота, уважність і щоденна підтримка.