#НАВЧАТИСЬ_ЦІКАВО#

Студенти групи ЕКОЛ-22-1 поділилися своїм досвідом виконання завдання з дисципліни «Поводження з відходами», під час якого вони працювали над темою «Рекультивація полігонів та обґрунтування типу конструкції захисних смуг».

За словами здобувачів освіти ця тема стала чудовим прикладом того, що навіть у технічних та нормативних екологічних питаннях знаходиться місце для креативного підходу та професійної творчості.

«Ми переконалися, що в кожній дисципліні є теми, які дозволяють не лише засвоїти матеріал, а й творчо проявити себе. Завдання з рекультивації полігонів стало саме таким – воно мотивувало шукати нестандартні рішення, аналізувати різні варіанти підходів і обґрунтовувати власні пропозиції», – зазначили здобувачі. У процесі роботи студенти не лише опрацьовували теоретичні аспекти, а й комплексно поєднували та демонстрували набуті знання й навички: вивчали сучасні методи відновлення порушених земель, аналізували екологічні та технічні особливості полігонів, підбирали оптимальні види рослин для створення захисних зелених насаджень, проявляли аналітичне мислення, працювали з нормативно-технічною документацією, планували рекультивовані ділянки й аргументували власні рішення.

Студенти відзначили, що завдання дало можливість відчути себе молодими фахівцями, які вже зараз можуть застосовувати екологічні підходи до вирішення реальних проблем, пов’язаних із полігонами твердих побутових відходів.