Скрипник Сергій Васильович

Освіта

  • 1993–1998 рр. – навчався на природничому факультеті Уманського державного педагогічного інституту імені П.Г. Тичини. По завершенню навчання отримав диплом з відзнакою за спеціальністю «Біологія» і здобув кваліфікацію вчителя біології і сільськогосподарської праці.
  • 2010 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання. Тема дисертації «Науково-методичні засади формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів сільської загальноосвітньої школи.
  • 2014 р. – рішенням бюро Міжнародної ради з координації наукових досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні за координовано тему дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання. Тема дисертаційного дослідження «Теоретико-методичні засади формування активної екологічної позиції учнів у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи сільської місцевості».
  • 2021 р. – присвоєно вчене звання доцента кафедри екології та біологічної освіти

Посади

  • 1998 р. – призначений на посаду вчителя біології Чорноострівського начально-виховного комплексу Хмельницького району, Хмельницької області.
  • 2000 р. – призначений на посаду заступника директора з наукової роботи Чорноострівського начально-виховного комплексу Хмельницького району, Хмельницької області, залишивши право читати години біології.
  • 2003 р. – призначений на посаду методиста відділу управління освітою Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
  • 2006 р. – переведений на посаду завідувача лабораторією інноваційних технологій Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
  • 2007 р. – переведений на посаду старшого викладача кафедри педагогіки та методики навчальних предметів Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
  • 2009 р. – переведений на посаду старшого викладача кафедри методики викладання освітніх дисциплін Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
  • 2011 р. – переведений на посаду старшого викладача кафедри теорії і методики природничо-математичних дисциплін Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
  • 2014 р. – переведений на посаду доцента кафедри теорії і методики природничо-математичних дисциплін і технологій Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти.
  • 2018 р. – призначений на посаду доцента кафедри екології Хмельницького національного університету за сумісництвом.
  • 2020 р. – призначений на посаду доцента кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету.

Підвищення кваліфікації (стажування)

  • Дослідницький дизайн: курс пошуку та відкриття, авторизований Європейською академією наук і досліджень. 10 годин. Гамбург. Германія. 2022 рік.  Сертифікат XV-16293849248-22.
  • 2021 р. – Студія Ягеллонського Університету (м.Краков, Польща). Тема підвищення кваліфікації (стажування): «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (сертифікат SZFL-000897 від 17.10.2021).
  • 2021 р. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Тема підвищення кваліфікації (стажування): Удосконалення методики навчання генетики й основ цитології, гістології та ембріології» (довідка № 79/21 від 30.06.2021 р.).
  • 2021 р. – Міністерство цифрової трансформації України. Цифрограм для вчителів. (сертифікат С1 від 02.12.2021 року).
  • 2021 р. – Он-лайн навчання в інтерактивній школі творчого вчителя на тему: «Інновації в освітньому процесі закладів освіти» (сертифікат № Y1512211153814D236 від 15.12.2021 року).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа «Фонд підтримки інформаційного забезпечення стедентів» тренінг «Методики оздоровчо-профілактичних заходів на уроках основ здоров’я» (Сертифікат – )
  • 2021 р. – Он-лайн платформа ГО «ІППО» Тренінг «Інтегроване та бінарне навчання у НУШ. Навчальні проекти» (сертифікат №2821692735-249v від 23.10.2021 року).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа «Платформа ОСВІТИ».Тренінг «Створення та застосування кейс-прикладів при вивчені біології і екології» (сертифікат №3721506859-253v від 16.102021 року).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа «Платформа ОСВІТИ». Тема підвищення кваліфікації (стажування): Ефективні платформи для особистого та професійного зростання (сертифікат №121946051740 від 23.01.2021 р.).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа «Платформа ОСВІТИ». Тема підвищення кваліфікації (стажування): Освітні методики. Проектні технології проєктні технології навчально-виховного процесу (сертифікат № 13745710-55v від 20.02.2021 р.).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа «Платформа ОСВІТИ». Тема підвищення кваліфікації (стажування): Інструменти налагодження ефективної комунікації вчителів. Корпоративна культура (сертифікат №1632072085-59v від 01.03.2021 р.).
  • 2021 р. – Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Тема підвищення кваліфікації (стажування): Цифрові ресурси науково-методичного працівника установи післядипломної освіти (сертифікат №000539 від 05.03.2021 р.).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа «На-урок». Тема підвищення кваліфікації (стажування): «Реалізація наукової освіти в середній школі: підходи та практики» за напрямами «Проєктне навчання», «Наскрізні навички», «Інтегроване навчання» (свідоцтво № В468-875270 від 06.07.2021 р.).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа ГО «ІППО» Тренінг «Створення інтерактивних уроків при змішаному та дистанційному навчанні. (Сертифікат 5225501637-287v від 04.12.2021 року).
  • 2021 р. – Он-лайн платформа ГО «ІППО» Тренінг «Індивідуальний план навчання дітей з ООП» (Сертифікат 896619335-119v від 26.04.2021 року).
  • 2020 р. – кафедра загальної біології та методики навчання природничих дисциплін Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (тема стажування: удосконалення навчально-методичного забезпечення і методики викладання дисципліни «Методика навчання біології», «Методика навчання екології», «Методика навчання основ здоров’я», (довідка № 67-33/03 від 28.01.2021 р.).
  • 2020 р. – пройшов он-лайн навчання згідно програми підвищення кваліфікації «Цифровізація освітнього процесу. Дистанційна освіта» (сертифікат № МІК 3-374 від 28-29 травня 2020 року).
  • 2020 р. – дистанційно підвищив кваліфікацію (вебінар) «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» (свідоцтво № В278-875270 від 29.04.2020 року).
  • 2020 р. – сертифікат про володіння польською мовою на рівні В 2 (nr 277/20 від 18.08.2020).
  • 2020-2021 р.р. – міжнародне онлайн – стажування Вища школа соціально-господарська (м. Переворськ, Польща). Заочно-дистанційна форма. Терміни стажування — 10 грудня 2020 року — 30 січня 2021 року. Науково-педагогічне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Сучасні педагогічні методи в європейському освітньому процесі» (сертифікат № IFC-WSSG/WK/2020-2021).
  • 2018 р. – міжнародне очне стажування при Варшавському університеті природних наук (SGGW) (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie). Тема «Формування активної екологічної позиції майбутніх фермерів» (сертифікат 09 липня-3 серпня 2018).

Навчальні дисципліни

  • Методика навчання біології
  • Методика навчання основ здоров’я
  • Методика навчання екології
  • Генетика людини
  • Загальна біологія
  • Основи цитології, гістології та ембріології
  • Генетика
  • Інформаційні технології в освіті
  • Інноваційні та інформаційні технології навчання біології та основ здоров’я
  • Біологія індивідуального розвитку

Наукові інтереси

Природничо-наукова освіта, професійна підготовка вчителів біології та основ здоров’я, формування ціннісного ставлення до природи та активної екологічної позиції особистості в цілому, освіта для сталого розвитку.

Реалізовані проєкти

2013-2016р.р. – регіональний координатор у Хмельницький області Міжнародного освітнього проекту для шкільної молоді та дорослих «Освіта для сталого розвитку в дії».

Список основних наукових та навально-методичних праць
Монографії і навчальні посібники

1. Скрипник С.В. Професійна компетентність педагога у проектуванні моделі інноваційного освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу / С.В. Скрипник // Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації та модернізації: регіональний аспект: монографія / За заг. ред. В.Є. Береки – Хмельницький : ФОП Мельник А.А., 2017. – С. 354-367.

Статті у наукових журналах, що індексуються в наукометричних базах Scopus, Web of Science Core Collection

2. Skrypnyk S. Environmental determinants of health of the population of Ukrainian regions in the context of sustainable development / О.  Mudrak, О. Yermishev,   Н. Mudrak // Regulatory Mechanisms in Biosystems. 2024. 14(4). Рр. 523–530. doi:10.15421/022375.

3. Biletska, H., Mironova, N., Kazanishena, N., & Skrypnyk, S. (2022). The use of distance learning technologies in preparing students (future biology teachers). Revista Tempos e Espaços em Educação, 15(34), e16908.

4. Taxonomic Position of Anastrangalia reyi and A. sequensi (Coleoptera, Cerambycidae) Based on Molecular and Morphological Data. Zamoroka, A. M., Semaniuk, D. V., Shparyk, V. Yu., Mykytyn, T. V., Skrypnyk, S. V. Vesnik Zoologii, 53(3):209-226, 2019. DOI: 10.2478/vzoo-2019-0021.

Статті у періодичних фахових виданнях України

5. Скрипник С. Особливості впровадження мобільного навчання на уроках «Біології і екології» у 10 класі / С. Скрипник, І. Федчик // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань : Візаві. 2023. – Вип. (2(10).  – С.  114-120.

6. Скрипник С. Формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до інноваційної освітньо-педагогічної діяльності / С. Скрипник // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. . Умань : Візаві. 2023. – Вип. (3). –  С. 140-148.

7. Скрипник С. Особливості організації проєктної діяльності учнів при вивчені біології у 7 класі. / С. Скрипник // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань : Візаві. 2024. –  Вип. (1(29).  – С. 57–66.

8. Скрипник  С. Особливості застосування інтерактивних технологій для реалізації особистісно-орієнтованого навчання на уроках біології і екології в 10 класі / С. Скрипник // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань : Візаві. 2024. – Вип.  (1(11). – С. 128-140

9. Скрипник С.В., Рибак В. В. Вплив інтерактивної технології «Світове кафе» на формування типів мислення, рівнів креативності та на рівень навчальних досягнень учнів з біології у 8 класі / С. В. Скрипник С. В., В. В. Рибак // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи – Умань : Візаві. – 2022. Вип. 2(8) – С. 13-21.

10. Скрипник С.В. Науково-методичні засади викладання основ генетики і цитології в закладах загальної середньої освіти (методологічний аспект) / С.В. Скрипник // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Херсон. 2021. №94. С. 114–119.

11. Скрипник С. Науково-методичні засади використання методу проєктів при навчанні  «Біології і екології» в старшій школі  та «основ здоров’я» у середній школі / С. Скрипник // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань : Візаві. 2021. Вип. 2(8) – С. 13-21.

12. Скрипник С.В. Шевченко С.М. Заморока А.М. Науково-методичні засади впровадження методів екологічної освіти і виховання в процесі навчання біології / С.В. Скрипник. С.М. Шевченко. А.М. Заморока // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. – Хмельницький. 2020. No 4. С. 307–326.6.

13. Скрипник С.В. Професійна підготовка вчителів біології в умовах COVID-19 і карантинних обмежень (на прикладі Хмельницького національного університету) / Г. А. Білецька, С. В. Скрипник, Л. П. Казімірова, М. О. Тарасенко, О. О. Єфремова, С. В. Ільїнський // Інноваційна педагогіка. – 2020. – № 29. – Т. 1. – С. 78-83.

14. Скрипник С. Особливості формування активної екологічної позиції учнів старших класів / Сергій Скрипник // Педагогічний дискурс, 2016. –Вип. 20. – С. 167-171.

15. Скрипник С. В. Науково-методичні засади впровадження методів екологічної освіти і виховання в процесі навчання біології / С. В. Скрипник, С. М. Шевченко, А. М. Заморока // Збірник наукових праць. Національної академії державної прикордонної служби України. – Серія : Педагогічні науки, 2020.

16. Скрипник С.В. Формування екологічної компетентності в учнів старших класів сільської загальноосвітньої школи / С.В. Скрипник // Науковий часопис. Вересень. Спецвипуск. ­– 2011. – Том 2. – С. 136-140.

17. Скрипник С.В. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів / С.В. Скрипник // Наукові записки. Серія. «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / За загал. ред. проф. Є. І. Коваленко. – Ніжин. НДУ ім. М. Гоголя, 2014. – №4. – С. 55-59.

18. Скрипник С.В. Науково-методологічні засади формування активної екологічної позиції учнів загальноосвітньої школи сільської місцевості / С.В. Скрипник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини [ред.кол.Безлюдний]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., – С. 157-165.

Статті у зарубіжних виданнях

19. Petro Skrypchuk, Viktor Rybak, Sergiy Skrypnyk. The international innovation projects for implementation of the concept of ecological and economic security of agricultural natural management in Ukraine. // International Scientific-Professional Conference – Security and Crisis Management – Theory and Practice SeCMan – International Forum “Safety for the Future” – 2022 (Beograd : Donat graf). – р. 417 – 425

20. Biletska, H., Mironova, N., Kazanishena, N., & Skrypnyk, S. (2022). The use of distance learning technologies in preparing students (future biology teachers). Revista Tempos e Espaços em Educação, 15(34), e16908.

21. Скрипник С.В. Теоретико-методична засади розв’язання задач із генетики та цитології / С.В. Скрипник // Abctracts of VI International scientific and practical conference (January 20-22, 2021). – Boston, 2021. – С. 793-802.

22. Скрипник С.В. Екологічні аспекти формування активної екологічної позиції в суспільстві / С.В. Скрипник // Scientific Journal Virtus (Scientific Indexing Services SIS-USA, Citefactor-USA, International Innovative Journal Impact Factor) – Issue #17, October, 2017. – P. 145-148.

Статті в інших журналах

23. Скрипник С. В., Куляс Д. В. Інтерактивна технологія «Світове кафе» і рівні навчальних досягнень учнів з біології в 8 класі / С. В. Скрипник, Д. В. Куляс // Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства: теорія і практика : зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф. (Умань, 28 жовтня 2022 р.). – Умань : ЦФЕНД, 2022. – С. 39-41.

24. Скрипнгик С. В. Особливості basic education та системи оцінювання у фінській освіті / С. В. Скрипник // Оцінювання досягнень здобувачів загальної середньої освіти: сучасні виклики та перспективи / Зб. наук. пр. [ред. кол. І.Б. Вашеняк (гол) та ін.]. – Хмельницький : Видавництво ХОІППО,  – С. 241-248.

25. Скрипник С. В. Науково-методичні засади упровадження концептуальних положень сталого розвитку в освіті / С. В. Скрипник // Педагогічний вісник. Науково-методичний журнал./. Хмельницький: ХОІППО, 2020. – С.25-

26. Cкрипник С. В. Особливості формування активної екологічної позиції як життєво необхідної якості компетентного фахівця / С. В. Скрипник // Сучасна екологічна освіта в інтересах сталого / Зб. наук. пр. [ред. кол. В.Є.Берека (гол) та ін]. – Хмельницький : Видавництво «Стимул», 2018.

27. Скрипник С. ВПринципи конструювання змісту екологічної освіти і виховання у формуванні активної екологічної позиції учнів / С.В. Скрипник. Л.А. Мирна // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць [за заг.рег. д.філос.н Журби М.А.] – Частина 2. – Монреаль: СРМ «ASF»., 2017. – С. 51-53.

28. Скрипник С.В. Екологізація освіти як чинник формування активної екологічної позиції учнів / С.В. Скрипник // Екологічна освіта: стан,перспективи / зб. наук. пр. [ред. кол. В.Є. Берека (гол) та ін.] – Хмельницький : Видавець ФОП Заколодний М.І., 2016. – С. 75-82.

29. Скрипник С.В. Науково педагогічні засади впровадження ІКТ У природничій освіті / С. В. Скрипник // Збірник науково-методичних праць за матеріалами обласної науково-методичної Інтернет-конференції «Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості освіти» [ред. кол. В.Є. Берека (гол) та ін.]. – Хмельницький : Видавництво ХОІППО., 2015.

Матеріали конференцій

30. Скрипник С. В., Куляс Д. В. Інтерактивна технологія «Світове кафе» і рівні навчальних досягнень учнів з біології в 8 класі / С. В. Скрипник, Д. В. Куляс // Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства: теорія і практика : зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф. (Умань, 28 жовтня 2022 р.). Умань : ЦФЕНД, 2022. – С. 39-41.

31. Скрипник С.В. Методика використання дидактичних карток на уроках біології в 10 класі /                        С. В. Скрипник // «Vin Smart Eco». За науковою редакцією Мудрака О.В. Збірник матеріалів IІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2023, м. Вінниця, Україна). Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2023. – 363 с.

32. Скрипник С. В. Формування дослідницької компетентності на уроках біології / С. В. Скрипник // Шлях у науку: перші кроки: Матеріали ІІ Всеукраїнської конференції. 06 квітня 2023 р.,        м. Тернопіль. Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В. 2023. – 186 с.

33. Скрипник С. В. Реалізація наскрізних ліній на уроках біології / С. В.  Скрипник // Шлях у науку: перші кроки: Матеріали ІІ Всеукраїнської конференції. 06 квітня 2023 р., м. Тернопіль. Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В. 2023. – 186 с.

34. Скрипник С.В. Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування при вивчені біології / С. В. Скрипник, Ю. О. Качурець // Подільські читання – 2023: комунікаційні стратегії для реалізації геоекологічних ініціатив та проєктів: матеріали міжнародної наук.-практ. конф. присвяченої 30-річчю першого набору на спеціальність «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» у Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка (2-3 листопад 2023 р.). За ред. проф. Л.П. Царика. Тернопіль: ТНПУ, 2023. – 192 с.

35. Скрипник С.В. Теоретико–методичні засади екологічного виховання в системі особистісно орієнтованої освіти / С. В. Скрипник, Ю. С. Перетятко // Подільські читання – 2023: комунікаційні стратегії для реалізації геоекологічних ініціатив та проєктів: матеріали міжнародної наук.-практ. конф. присвяченої 30-річчю першого набору на спеціальність «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» у Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка (2-3 листопад 2023 р.). За ред. проф. Л.П. Царика. Тернопіль: ТНПУ, 2023. – 192 с.

36. Скрипник С. Науково-методичні засади формування ціннісного ставлення до природи в здобувачів освіти / С. Скрипник, А. Скрипник // Федір Степанович Бацура – відомий подільський педагог-новатор, видатна постать національної освіти України середини ХХ ст.: збірник матеріалів науково – практичної конференції. Хмельницький: ХОІППО, 2023. – 190 с.

37. Скрипник С. В.  Теоретичні аспекти мобільного навчання / С. В. Скрипник, Г. В. Вигонська // Нотатки сучасної науки: електронний мультидисциплінарний науковий часопис. № 10. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2023. – 172 с. Скрипник С. В.  Особливості використання мнемонічних та асоціативних карток на уроках біології /     С. В. Скрипник, І. О. Олійник // Нотатки сучасної науки: електронний мультидисциплінарний науковий часопис. № 10. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2023. – 172 с.

38. Скрипник С. В., Шкарупа В. М. ОСВІТНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» (THE WORLD CAFÉ) ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ / С. Скрипник, В. М. Шкарупа // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. 26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль. – 346 с

39. Скрипник С.В. Цифрові технології на уроках біології та основ здоров’я / С. В. Скрипник // The VII International Scientific and Practical Conference «Science, trends and modern methods of solving problems», February 20 – 22, Lisbon, Portugal. 286 p.

40. Скрипник С. В. Перетятко Ю. С. Сase study – це learning in action для майбутніх учителів біології та основ здоров’я / Ю.С. Перетятко., С.В. Скрипник // Подільські читання. Охорона довкілля, збереження біо-тичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: проблеми, перспективи, рішення : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Присвячена 25-річчю кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету. (11–13 жовт. 2021 р., Хмельницький) / за заг. ред. Г. А. Білецької., м. Хмельницький. – С. 296-300.

41. Скрипник С. В. Богутська В. В. Рedagogical coaching – інстументарій розвитку творчого та креативного майбутнього учителя біології та основ здоров’я / В.В. Богутська., С.В. Скрипник // Подільські читання. Охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіта: проблеми, перспективи, рішення : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Присвячена 25-річчю кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету. (11–13 жовт. 2021 р., Хмельницький) / за заг. ред. Г. А. Білецької., м. Хмельницький. – С. 292-296.

42. Скрипник С.В. Олійник І.О. Stem-ocвiтa як організаційно-методичні засади фopмування дocлiдницької компетентності нa зaнятіяx наукового гуpтка «Сучасні освітні технології навчання біології» / С.В. Скрипник, І.О. Олійник // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. – С. 77-79.

43. Скрипник С.В. Стратегії організації успішної науково-дослідної роботи екологічного змісту для здобувачів освіти / С.В. Скрипник // “VinSmartEco”. За науковою редакцією Мудрака О.В. Збірник матеріалів IІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021, м. Вінниця, Україна). Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021. – С.160-162.

44. Скрипник С.В. Моделювання процесу формування активної екологічної позиції учнів загальноосвітнього навчального закладу на засадах сталого розвитку / С.В. Скрипник // Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації : Матер. Всеукр. наук. – конф. (30-31 березня 2017 р., Умань). – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2017. –  С. 171-174.

45. Скрипник С.В. Методологічні засади формування активної екологічної позиції особистості / С.В. Скрипник // Подільські читання. Екологія, охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття: наука, освіта, практика: зб. матеріалів Міжнар. наук-практ. конф. (10-12 жовтня 2019 р., Хмельницький) / за заг. ред. Г.А. Білецької. – Хмльницький : ХНУ, 2019. – С. 239-241.

46. Скрипник С.В. Екологія – харчування – здоров’я / С. В. Скрипник // Наукове видання Міжнародної науково-практичної конференції «Формування здоров’язбережувальних компетентностей молоді в умовах глобалізації: реалії та перспективи» (28-29 квітня 2020 року м.Хмельницький) за ред. І.М. Шорабури. – Хмельницький : ХГПА, 2020. – С.172-175.

47. Скрипник С. В. Cпецифічність екологічної освіти і виховання / С.В. Скрипник, С. М. Шевченко // VinSmartEco : зб. матеріалів І Міжнар. наук. – практ. конф. (16-18 трав. 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця : КВНЗ Вінницька академія неперервної освіти, 2019. – С. 413-416.

48. Скрипник С.В. Реалізація гуманістичних ідей В.Сухомлинського в умовах Нової української школи / С.В. Скрипник // Науково-практична конференція ( 30 травня 2018 року, м. Хмельницький). – Хмельницький: ХОІППО, 2018.

Методичні вказівки

49. Кваліфікаційна робота : методичні рекомендації та настанови для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності “Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)” / Н. Г. Міронова, Г. А. Білецька, С. В. Скрипник. – Хмельницький : ХНУ, 2022. – 47 с.

50. Генетика: методичні вказівки щодо виконання практичних робіт для
студентів спеціальностей Середня освіта «Біологія та здоров’я людини»,
(освітній рівень – бакалавр) / Скрипник С.В. – Хмельницький : ХНУ, 2022. – 102 с.

51. Білецька Г. А. Пропедавтична практика : методичні вказівки щодо її проходження для студентів спеціальності 014.05 «Середня освіти (Біологія та здоров’я людини» / уклад. Г. А. Білецька, С. В. Скрипник. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 18 с.

52. Скрипник С.В. Ботанічна практика: методичні вказівки щодо її проведення для студентів спеціальності 014.05 «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» / С.В. Скрипник. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 65 с.

53. Скрипник С.В. Педагогічна практика : методичні вказівки щодо її проходження для студентів спеціальності 014.05 «Середня освіти (Біологія та здоров’я людини)» / уклад. Г. А. Білецька, С. В. Скрипник. – Хмельницький : ХНУ, 2021. – 40 с.

Участь у наукових товариствах і громадська діяльність

  • Член ради при МОН України, Предметних експертних комісій_2022-2024
  • Всеукраїнська громадська організація «Українське товариство генетиків і селекціонерів ім. М.І. Вавілова»_2022-2024
  • Голова секції обласної дитячої науково-практичної конференції з питань виконання учнями і гуртківцями індивідуальних експериментальних науково-дослідницьких робіт в галузі природничих наук, сільського та лісового господарства_2022
  • Член журі Всеукраїнського зльоту учнівських лісництв закладів загальної середньої та позашкільної освіти_2022
  • Член Журі конкурсу – захисту МАН_2023-2024
  • Член журі обласної олімпіади з Екології_2021-2024 Член журі обласної олімпіади з біології_2021-2024

Відзнаки і преміювання

  • Подяка Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради
  • Грамота Хмельницького національного університету
  • Подяка Житомирського державного університету імені Івана Франка
  • 2021 – Почесна грамота Міністерства освіти і науки України Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Департамент освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації
  • Грамота Хмельницької обласної ради (18 червня 2020 року).
  • Грамота Національного еколого-натуралістичного центру 16 травня 2019 року.
  • Грамота Міністерства освіти і науки України Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації 3 листопада 2019 року.
  • Грамота Національної академії педагогічних наук України 2014 рік
  • Почесні грамоти Управління освіти та Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації (2001, 2003, 2005, 2012, 2015, 2018).
  • Почесна грамота Міністерства освіти і науки України № 99972 2005 рік
  • Почесна грамота Хмельницької районної державної адміністрації за перемогу у Всеукраїнському конкурсі «Класний керівник року» та «Вчитель року – 2000».

Контакти

E-mail: skrypnyks2@gmail.com, skrypnyk_s@ukr.net, skrypnyks@khmnu.edu.ua

т. +380678505642