12.01.2022 відбулось перше засідання в 2022 році студентського наукового гуртка “Сучасні освітні технології навчання біології”.

Технологія Starter pack в режимі “Піжамної вечірки”. Переклад з англійської-Стартовий пакет, який також називають стартовим пакетом або стартовим набором, – це інтернет-мем, призначений для опису або ілюстрації стереотипної людини, місця, культури, об’єкта або думки.

29-30 січня 2022 року відбувся ІІІ етап всеукраїнської учнівської олімпіади з біології. На підставі договору про співпрацю між Хмельницьким національним університетом та Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти до проведення олімпіади були долучені студенти (члени гуртка) спеціальності Середня освіта “Біологія та здоров’я людини” СОБ – 19 та СОБ -21 кафедри екології та біологічної освіти!

1.02.-2.02.2022 року У Хмельницькій області на базі НВК № 10 м.Хмельницького відбувається другий тур обласного етапу всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2022 року” в номінації “Біологія”.

Вперше на обласному етапі в конкурсному випробуванні для учителів біології “Майстер клас” задіяні студенти спеціальності Середня освіта “Біологія та здоров’я людини” СОБ-19, СОБ-21 Хмельницького національного університету, члени студентського наукового гуртка «Сучасні освітні технології навчання біології».

25 травня 2022 р. в онлайн-режимі відбулась щорічна студентська науково-практична конференція за підсумками науково-дослідної роботи студентів кафедри екології та біологічної освіти ХНУ, на якій з науково-методичною доповіддю «Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі навчання біології у закладах загальної середньої освіти» виступила учасниця наукового студентського куртка «Сучасні освітні технології навчання біології» Зінькова Ірина (студентка першого курсу магістратури спеціальності Середня освіта «Біологія та здоров’я людини»»

26-27 травня 2022 року Шкарупа Вероніка (студентка СОБ-19), активний учасник студентського наукового гуртка «Сучасні освітні технології навчання екології» приймала участь у ІV Міжнародній науково-практичній конференції «ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИЧИХ НАУК У КОНТЕКСТІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ». ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀Виступила із доповіддю «ОСВІТНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «СВІТОВЕ КАФЕ» (THE WORLD CAFÉ) ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ».
http://physicsnature.tnpu.edu.ua/media/arhive/prog_conf_2022.pdf

09.09.2022 року відбулось перше засідання студентського наукового гуртка «Сучасні технології навчання біології» у 2022-2023 навчальному році.
⠀⠀⠀ ⠀На засідання розглядалися наступні питання:

  1. Організація роботи гуртка у 2022-2023 навчальному році.
  2. Затвердження списку членів гуртка та плану роботи на 2022-2023 навчальний рік.
  3. Інтерактивний квест «Поняття про технологію навчання».
  4. Різне.

20.10.2022 року відбулося чергове засідання наукового студентського гуртка «Сучасні технології навчання біології». Тема зустрічі: «Технологія навчання як дослідження». Сутність цієї технології полягає у забезпеченні освітньої підготовки учнів у процесі систематичних (за періодами навчання і навчальними предметами) навчальних досліджень. Метою застосування дослідницьких технологій в навчанні є набуття учнями досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності, об’єднання розвитку їх інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь і творчого потенціалу, формування на цій основі активної, компетентної, творчої особистості.

18.11.2022. відбулося чергове засідання наукового студентського гуртка «Сучасні технології навчання біології». Тема зустрічі: «Інтерактивні технології навчання». Інтерактивні технології навчання включають в себе чітко спланований очікуваний результат навчання, окремі інтерактивні методи і прийоми, що стимулюють процес пізнання, розумові і навчальні умови та процедури, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів. На відміну від методик, інтерактивні навчальні технології не вибираються для виконання певних навчальних завдань, а самою своєю структурою визначають кінцевий результат.

14.12.2022 відбулося чергове засідання наукового студентського гуртка «Сучасні технології навчання біології». Тема зустрічі: «Переваги та труднощі використання дослідницько-орієнтованого навчання (Inquiry based learning)».

Inquiry Based Learning – навчання на основі учнівського запиту через дослідження, тобто процес конструювання учнями знань шляхом формулювання власних запитань та пошуку відповідей на них.

Запитання для учнів мають бути важливими та цікавими. Це – запитання для висновків; запитання з інтерпретації; запитання, які потребують передачі інформації.