Сучасний світ регулярно підкидає нам нові виклики, тож дедалі актуальнішою стає навичка вміти швидко пристосовуватися до змін і бути гнучким. Для сфери освіти це питання особливо актуальне. Карантин у освітніх закладах і потреба миттєво перейти на дистанційне навчання – це насправді серйозний виклик для української системи освіти.
Викладачі кафедри екології та біологічної освіти, задля неперервного та якісного навчання студентів ефективно використовують змішану систему викладання (blended learning), коли частки традиційної методики та інноваційного E-learning можуть досягати рівних значень.
Активне та якісне використання модульного середовища Хмельницького національного університету, Zoom, Google classroom, Viber чи WhatsApp формує освітню модель «Face-to-face Driver», коли електронне навчання забезпечує доступ до електронних матеріалів за допомогою комп’ютерів, смартфонів та планшетів. У даному випадку додатки-месенджери чудово послужать для отримання консультацій, порад, оцінок у віддаленого викладача, надають можливість дистанційної взаємодії. Таким чином забезпечується feedback між діючими особами освітнього процесу.
Викладачі кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету створюють сучасний науково-методичний контент для освітнього процесу в умовах карантину. Створюють відео та фото-звіти у підготовці лабораторних та практичних робіт, які студенти опрацьовують дистанційно.
Доцент кафедри екології та біологічної освіти
Хмельницького національного університету Скрипник С.В.