Освіта
- 2015-2019 рр. – навчання на природничо-географічному факультеті Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. По завершенню навчання отримала диплом за спеціальністю «Географія» і здобула кваліфікацію вчителя географії.
- 2020 р. – закінчила навчання в Уманському державному педагогічному університеті ім. Павла Тинини, отримала диплом магістра за спеціальністю «Географія» та здобула професійну кваліфікацію вчителя географії, біології та основ здоров’я.
Посади
- 2021- дотепер – старший оператор факультету інформаційних технологій Хмельницького національного університету.
- 2022 – дотепер – викладач кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету.
Підвищення кваліфікації (стажування)
- Міжнародне стажування на тему «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід», яке організоване фундацією «Зустріч» та кафедрою Польсько-Українських Студій Ягеллонського Університету (Польща), терміном з 06.04.2024 по 12.05.2024, 180 годин (6 кредитів ЄКТС). Сертифікат SZFL-003134
- Стажування на базі кафедри промислової безпеки та охорони праці Львівського державного університету безпеки життєдіяльності з дисципліни «Безпека життєдіяльності в освітній галузі» 06.11.2023-15.01.2024 180 годин (6 кредитів ЄКТС). Сертифікат 24002 від 30.01.2024.
- 2019 р. –Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, підвищення кваліфікації за програмою: «Стажування молоді у виконавчих органах Хмельницької міської ради».
Навчальні дисципліни
- Основи раціонального харчування
- Фізіологія рослин
- Фізіологія людини і тварин
- Безпека життєдіяльності в освітній галузі
Наукові інтереси
Природничо-наукова освіта, основи здорового способу життя, раціональне харчування. Професійна підготовка вчителів.
Список основних наукових та навально-методичних праць
Монографії і навчальні посібники
Статті у періодичних фахових виданнях України
1. Білецька, Г.А., Брель, Л.С. (2024). Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках біології. Педагогічна освіта: теорія і практика, № (35). (подано до друку).
2. Брель, Л.С. (2024). Формування екологічної культури майбутніх вчителів природничих навчальних предметів у процесі інтеграції природничо-наукових та екологічних знань. Інноваційна педагогіка, випуск 69. (подано до друку).
Матеріали конференцій
3. Брель Л.С. Інтеграція знань з біології та екології у змісті загальної середньої освіти / Л.С. Брель // Збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції ” Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи” (м.Тернопіль 23-24 травня 2024 р.) ст. 338-340
4. Брель Л.С. Інтегративний підхід: суть та актуальність його впровадження під час вивчення природничих навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти / Г.А. Білецька, Л.С. Брель, І.С. Задерей // Збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 16-18 березня 2023 р.) ст. 641-643
5. Брель Л.С. Складники здоровязбережувального освітнього середовища закладу загальної середньої освіти / Г.А. Білецька, Л.С. Брель, А.В. Бабій, Ю.О. Коцюмаха // Збірник матеріалів VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісні та ситуативні детермінанти здров’я” (м. Херсон, 16 листопада 2023 р.) ст.22-26
6. Експериментальна перевірка ефективності методики використання міжпредметних звязків на уроках біології у 8 класі / Л. С. Брель, І. А. Зінькова, Г. А. Білецька // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Подільські читання. охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття, природнича освіти: проблеми, перспективи, рішення», присвячена 170-річчю з дня народження П. М. Бучинського (м. Кам’янець-подільський, 8-9 грудня 2022 р.). ст.225-228
Контакти
E-mail: alesya1469@gmail.com, brelle@khmnu.edu.ua
т. +380980669427